Kontakt
Siostry dekorantki
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 797 888 706 – to najszybsza droga kontaktu. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od Pn do Pt w godzinach 9:00 – 17:00 oraz w Soboty 9:00 – 13:00.
Pogadaj z nami na messengerze
Skorzystaj z czatu na stronie lub napisz bezpośrednio z Facebooka lub Instagrama.
Wyślij do nas email
Czasem łatwiej jest wysłać maila. Jeśli chcesz się z nami skontaktować po prostu odpowiedz na maila z informacją o zamówieniu lub napisz do nas na kontakt@siostrydekorantki.pl
Odwiedź nas w naszym sklepie stacjonarnym
Jesteśmy pasjonatkami i chętnie pomożemy Ci dobrać dekoracje dopasowane do Twoich potrzeb. Dodatkowo w naszym sklepie oferujemy usługę napełnienia zamówionych balonów helem!
Pracownia Siostry Dekorantki
ul. Kręta 2 lok. u10, Białystok (Apartamenty przy Wiejskiej)
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zamówić balony z helem z wysyłką?
Niestety nie ryzykujemy z wysyłką balonów wypełnionych helem w Polskę, ale z chęcią możemy przygotować zestawy balonów nawet te z tymi personalizowanymi do samodzielnego wypełnienia powietrzem lub helem ( w punkcie z balonami we własnym mieście lub przy pomocy butli jednorazowej). Nie wysyłamy w Polskę, ale możemy dostarczyć nawet do 100 km od Białegostoku 🙂 W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.
Także istnieje opcja odbioru balonów z helem zamówionych o dowolnej porze dnia 🙂
Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłamy zamówienia jedynie opłacone z góry. Koszt wysyłki niezależnie od ilości zamówionych produktów jest ten sam:
Inpost paczkomaty – 11,99
Orlen paczka – 11,99
Inpost kurier -15,99
kurier DPD -18,99
Czy produkty są bezpiecznie zapakowane?
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty nie uszkodziły się w trakcie transportu. Jeżeli jednak przy odbiorze przesyłki zauważysz uszkodzone opakowanie koniecznie spisz z kurierem protokół szkody, pozwoli to na szybszy proces reklamacji uszkodzonych produktów.
Czy mogę zamówić spersonalizowany balon?
Tak 🙂 Personalizujemy wszystkie balony foliowe według uznania – czyli twój dowolny napis. Tutaj musicie zdać się na nasze doświadczenie. Wielkość napisu jak czcionkę i kolor dopasowujemy do kształtu balonu, koloru i/lub okoliczności 🙂
Personalizujemy balony do wysyłki – bez napełnienia, lub napełnione (odbiór osobisty).
Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizujemy najszybciej jak się da – nawet wysyłka tego samego dnia lub 24-48h w dni robocze. Realizacja do 48h może trwać w przypadku zamówień personalizowanych lub w przypadku gdzie mamy delikatny brak na magazynie i czekamy na zatowarowanie. W takich przypadkach staramy się zawsze informować 🙂
Jeżeli potrzebuje pilnie, aby moje zamówienie zostało wysłane lub przygotowane, co mam zrobić ?
Najlepiej przedzwonić: 797-888-906 lub przy finalizowaniu zamówienia w rubryce “Na kiedy potrzebujesz, aby zamówienie doszło lub było przygotowane?” Wpisz takie informacje.
Pamiętaj: Do zamówień wysyłanych kurierem/paczkomatem trzeba doliczyć czas dostawy, który zazwyczaj trwa 24-48h.
Czy wykonujecie indywidualne dekoracje?
Tak, mamy takie możliwości 🙂 Skontaktuj się z nami. Jeśli tylko czas pozwoli możemy podjąć się przygotowania Tobie indywidualnego zamówienia.
Czy mogę zwrócić zakupione produkty?
Nowe nieużywane produkty można zwrócić w ciągu 14 dni. Prosimy w pierwszej kolejności przesłać maila na kontakt@siostrydekorantki.pl z numerem zamówienia i wskazać zwracane produkty. Następnie prosimy o odesłanie ich na adres:
Let’s party ul. Kręta2 lok u10, 15-345 Białystok
Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzeniu zawartości nastąpi zwrot pieniędzy za zwracane produkty.
Czy mogę zwrócić produkty personalizowane?
Zgodnie z art. 38. ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru spersonalizowanego według wymagań klienta.
Czy mogę poradzić się w sprawie dekoracji?
Tak 🙂 Korzystając z naszego doświadczenia z chęcią pomożemy w doborze odpowiednich dodatków. Jeżeli wystarczy Ci rozmowa telefoniczna to zadzwoń -7979888706. Jeżeli potrzebujesz szerszej porady w zakresie wiedzy o produktach napisz do nas na IG lub FB, postaramy się nagrać film czy wysłać zdjęcie w odpowiedzi na pytanie.
Jeżeli jednak potrzebujesz wiedzy merytorycznej czy technicznej umów się na konsultację lub szkolenie. Na spotkaniu w formie online bez TABU odpowiadamy na wszelkie pytania i pomagamy rozwiązać problemy dekoratorskie bazując na doświadczeniu.
Na ile wcześniej mam złożyć zamówienie na dekoracje?
Nawet 2 dni wcześniej 🙂 Choć jest to ciężkie niekiedy, ale do zrealizowania jeżeli mamy Wolny termin 🙂
Jeżeli chodzi o usługę: najlepiej zadzwonić i zarezerwować termin jak najszybciej, ponieważ : Są takie daty, że są bardzo obfite w uroczystości :)i dzięki wcześniejszym rezerwacjom jestesmy w stanie jeszcze zaopatrzyć się w ewentualne dodatkowe dekoracje. Niektóre terminy- głównie te weselne mamy zajęte 1 rok- 2 lata do przodu.
Jeżeli chodzi o produkty i sklep – najpóźniej dzień wcześniej 🙂 Pracujemy dużo właśnie w trybie “na zamówienie” – to jest duża oszczędność czasu i stresu przede wszystkim dla osoby zamawiającej.
W jakiej lokalizacji działacie?
Produkty wysyłamy na całą Polskę.
Usługę i wynajem robimy w woj.podlaskim, z wyjątkami w Polsce (jak pozwala termin). Stacjonarnie mamy butik balonowy w Białymstoku.