REKLAMACJE I ZWROT
1.REKLAMACJA TOWARU
-
- 1.1.Wady Towaru zakupionego od Sprzedawcy Kupujący zgłasza poprzez przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego.
- 1.2.Zgłoszenie reklamacyjne winne zostać złożone Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dekorantki@gmail.com lub w formie pisemnej, na adres: Let’s Party ul. Kręta 2 lok u10, 15-345 Białystok z dopiskiem „Platforma Internetowa siostrydekorantki.pl”.
- 1.3.W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać pełne dane Kupującego, adres Kupującego, numer Zamówienia/numer faktury/paragonu oraz dołączyć dokładny opis wraz ze zdjęciami wady Towaru oraz kontakt telefoniczny bądź adres poczty elektronicznej.
- 1.4.Zgłoszenia reklamacyjne nie zawierające powyższych dokumentów i/lub danych nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia Sprzedawcy.
- 1.5.Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę kompletnej reklamacji sporządzonej na warunkach określonych w rozdziale VII. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
1.6.ZWROT TOWARU
- 2.1.“Kupujący” ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu oraz zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny. Zwrot towaru odbywa się po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dekorantki@gmail.com lub w formie pisemnej wraz ze zwracanym towarem na adres: Let’s Party ul. Kręta 2 lok u10, 15-345 Białystok, tel: 797 888 706 z dopiskiem „Platforma Internetowa siostrydekorantki.pl”.
- 2.2.Zgłoszenia reklamacyjne nie zawierające powyższych dokumentów i/lub danych nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia Sprzedawcy.
- 2.3.Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014r., poz. 827), Klient – Konsument ma prawo odstąpić od umowy, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu.
- 2.4.Sprzedawca odmówi przyjęcia przesyłki z zawartością niekompletną i niezgodną z przedmiotem sprzedaży określonym w zamówieniu.
- 2.5.W przypadku określonym w ust. 7.2. niniejszego Regulaminu koszt zwrotu (tj. ponownego przesłania) produktów do Klienta ponosi Klient – Konsument. Koszt zwrotu Produktu obciążający klienta wynosi 9 zł.
- 2.6.Kwota pieniężna za zwrot zamówionego Produktu (tj. cena Produktu) oraz koszty dostarczenia Produktu do Klienta – Konsumenta, zostaną zwrócone w terminie 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient – Konsument, chyba że Klient – Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu.
- 2.7.Jeśli Klient-Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi – Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- 2.8.Klient – Konsument ponosi koszt zwrotu Produktu (tj. koszt odesłania Produktu) do Sprzedawcy w razie odstąpienia od umowy.
3.WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- 3.1.Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
-
- a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta,
-
- b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
-
- c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
- d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (produkty personalizowane)
- e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Wzór formularza reklamacji/zwrotu:
SD SIOSTRY DEKORANTKI
ul.Kręta 2 lok u10, 15-345 Białystok …………………………………………. (data)
NIP: 966-201-68-61
Formularz reklamacyjny/zwrotu * (niewłaściwe zakreślić)
- 1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest SD Paula Senderacka z siedzibą: ul.Kręta 2 lok u10, 15-345 Białystok
- 2) dane osobowe:
- a) będą przetwarzane w celu rozpatrzenia złożonej reklamacji/ zwrotu
- b) nie będą udostępniane, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub na podstawie pisemnej zgody Pani / Pana;
- 3) Dane osobowe przechowywane będą do czasu cofnięcia zgody lub przez okres wymagany prawem dla danego celu przetwarzania.
- 4) ma Pani/Pan prawo:
- a) żądania od administratora:
- e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 2 lit. a.
– dostępu do tych danych,
– ich sprostowania,
– usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- c) do przenoszenia danych,
- d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem,
Imię i Nazwisko:……………………………………………………………………….
Dane (nazwa, adres, NIP):……………………………………………………………
E-mail, nr telefonu:…………………………………………………………………….
Data otrzymania zamówienia: ………………………………………..
Numer paragonu/Zamówienia
Symbol i ilość reklamowanego towaru/zwracanego towaru ……………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Opis wad/ Przyczyna zwrotu …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
W związku z zaistniałą sytuacją proszę o (niewłaściwe zakreślić):
(Reklamacja) 1) wymianę towaru na wolny od wad, lub
(Reklamcja) 2) obniżenie ceny zamówionego towaru
(Zwrot) 3) Zwrot gotówki
……………………………………………………………………………………………………………….. (numer rachunku bankowego, nazwa banku)
SD Paula Senderacka
- Kręta 2 lok u10, 15-345 Białystok
tel. +48 797-888-706; www.siostrydekorantki.pl